شك كردن
 
درباره وبلاگ


مترسک ناز می کند کلاغ ها فریاد می زنند و من سکوت می کنم.... این مزرعه ی زندگی من است خشک و بی نشان خوش اومدیییییییییییییین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دريافت كد كليك ممنوع Gilan PatooGh ◄┤

ابزار وبلاگنویسان
glitter-graphics.com
Pichak go Up
فال امروز

**دیگر نگران تنهایی من نباش..**
عاشق ترین مرد ... آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت!!




راسته که میگن توی بعضی چیزا هرگز نباید شک کرد؛ می دونی چرا؟

چون من 81 سال پیش، توی اینکه دیوار چین 35,472,033 قدمه، شک کردم.

ولـــی خــــب، عوضــش الآن فــــهمیدم کـــه 35,472,032 قدمه.


چی؟ چی گفتی؟ برج ایفل 162053 وجبه؟ من که باورم نمیشه!



نظرات شما عزیزان:

niloo yoyo
ساعت10:40---2 مهر 1390
اولا کجای اسممون شبیه همه؟؟؟!!!دوما چرا جدی گرفتی؟؟داشتم شوخی میکردم اقای بی جنبهههههههه...

niloo yoyo
ساعت16:28---28 شهريور 1390
چیه؟؟تو چی از جونم میخوای که راجبم از سپیده سوال میکنی؟؟ها؟؟میخوای ش بدم با خودم بحرفییییییی؟!!!!!هه هه هه...
پاسخ:اولا چون اسمتون شبیه همه ازش پرسیدم. دوما ش بده 118 برات پخش کنه اینجا جای ش دادن نیست یکم حیا داشته باش. با دست پس میزنه با پا پیش میکشه. رورو برم هییییییییییییییییی


niloo yoyo
ساعت10:49---22 شهريور 1390
بابا تشکرررررر...همینجا تشکر کن جیگولییییییی

niloo yoyo
ساعت23:45---21 شهريور 1390
وب ندارم جیگر.هه هه
واییییییییییییییییی چرا؟ پس من چجوری ازت تشکر کنم


niloo yoyo
ساعت15:05---21 شهريور 1390
بنظرم وب خوبی داری اما...اشغال خودتی...پاسخ:در اون که شکی نیست(اشغالیت خودم و خوبی وبم(اعتماد به نفس)) ادرس وبت؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : امير حسين